نظام نوین مالی

این وبلاگ جهت تبادل اطلاعات راجع به نظام نوین مالی راه اندازی شده است.

این وبلاگ جهت تبادل اطلاعات راجع به نظام نوین مالی راه اندازی شده است.

این وبلاگ جهت تبادل اطلاعات راجع به نظام نوین مالی راه اندازی شده است.

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

دوستان سلام

با توجه لزوم شناسایی بیمه ورزشی برای کارکنان، پس از هماهنگی با اداره حسابداری تعهدی ستاد دانشگاه ، کد هزینه 760208 با عنوان کمک هزینه ورزشی برای این هزینه پیشنهاد میگردد.

760208 - کمک هزینه ورزشی

دوستان سلام

فایلهای عملکرد بودجه ، کدهای تفصیلی یک یکسان شده و کدهای هزینه یکسان شده با آخرین اصلاحات برای دانلود آماده شده است .

دانلود فایل عملکرد بودجه

دانلود فایل کدهای تفصیلی یک یکسان شده

دانلود فایل کدهای هزینه یکسان شده

دوستان سلام

همونطور که میدونید در لیست کدهای استاندارد شده تفصیلی یک، برای هر گروه از حسابها یک کد سایر قرار داده شده است. در ادامه مطلب یکسری نکات در خصوص استفاده از کد سایر براتون قرار داده شده، با من همراه باشید.

دوستان سلام

در ادامه مطلب 2 فایل حاوی لیست تغییرات صورت گرفته در کدها و لیست کدهای جدید ایجاد شده در نرم افزار که از سایت شرکت روزآمد استخراج شده جهت استفاده همکاران عزیزم قرار داده شده است .

دوستان سلام

با توجه به پراکندگی و تنوع روشهایی که در مراکز هزینه برای تنظیم شرح سند استفاده میشود الگویی در این نوشته ارائه شده است که میتواند بعنوان الگوی استاندارد تنظیم شرح سند در نظر گرفته بشود . با من در ادامه مطلب همراه باشید .

دوستان سلام

همانطور که مستحضرید در پنجره تنظیم اسناد در نرم افزار نظام نوین مالی ، فیلدی به نام کد کنترل وجود دارد. شما چه مقداری به این فیلد اختصاص میدهید ؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

همکاران عزیزم سلام

ضمن تشکر از اینکه به این سایت سر میزنین، میخوام خواهش کنم نظراتتون در مورد مطالب و محتوای کلی سایت رو در قسمت نظرات ثبت کنید . بخش نظرات بعد از باز کردن ادامه مطلب در زیر صفحه کاملا مشخصه. لطفا با من بیاین به ادامه مطلب...

بطور قطع برای اکثر کاربران کامپیوتر که با نرم افزار Word سرو کار دارند پیش آمده است که متنی را از جایی مثلا صفحه وب و یا فایلی کپی بگیرند و با مشکل عدم چسبیدن خطوط به هم مواجه شوند. یعنی بجای اینکه متنی مشابه متن حاضر پیوسته باشد بصورت زیر در بیاید:


"بطور قطع برای اکثرا کاربران کامپیوتر که با
نرم افزار Word سرو کار دارند پیش آمده است که
متنی را از جایی مثلا صفحه وب و یا فایلی
 کپی بگیرند و با مشکل عدم چسبیدن خطوط به هم مواجه
شوند."


برای حل این مشکل راه ساده ای وجود دارد که در ادامه مطلب به آن اشاره شده است.

همانطور که میدانید در تنظیم اسناد پرسنلی کسوراتی نظیر مالیات ، بیمه تأمین اجتماعی و ... وجود دارند که ثبت آنها در زمان تنظیم سند نیاز به انتخاب تفصیلی یک دارد. در ادامه مطلب توضیحاتی در خصوص انتخاب تفصیلی یک این دسته از حسابها ارائه شده است